הלוואות ללא ערבים

  • יש לך הוצאה דחופה?
  • הבנק לא מוכן לתת לך הלוואה? אין לך ערבים?
  • חייב כסף כדי לסגור את המינוס?

אנשים רבים נוטלים כיום הלוואות חוץ בנקאיות - באישור מהיר ובלי ביורוקרטיה מיותרת. גם אתה יכול לקבל הלוואה ללא ערבים שמאושרת בהליך מזורז (עד 80,000 ש"ח) - מהיום להיום. פריסת התשלומים שתקבל אצלנו היא אידיאלית - ותאפשר לך להחזיר את התשלומים בקלי קלות.
כסף מזומן לחשבון הבנק שלך מהיום להיום


לחץ כאן למידע נוסף אודות ההלוואות שלנו
הלוואות מיידיות ללא ערבים - שווה להכיר!

אנשים רבים מתקשים לסגור את החודש מבלי שההוצאות שלהם יהיו גבוהות מההכנסות. גם אם אותם אנשים עובדים במשרה קבועה עם משכורת גבוהה לעיתים ישנן הוצאות בלתי צפויות הגורמות לכם להיכנס לחובות. לכן בימינו אנשים רבים פונים לגופים פיננסיים עצמאיים בכדי לקבל הלוואות בתנאים נוחים. בקשת הלוואה הפכה לדבר שבשגרה ולדבר לגיטימי בחיי היום-יום שלנו.

מתוך הרגל, פונים אותם אנשים לסניף הבנק שלהם בכדי לבקש הלוואה. אך לצערם הם מגלים שהבנק לא יכול להעניק להם את סכום ההלוואה בו הם מעוניינים ובכדי לאשר סכום כזה הם זקוקים לערבים.


הלוואות ללא ערבים מגוף פיננסי חוץ בנקאי (חוקי ומפוקח)

הפנייה לערבים היא לא נעימה, למרות שאתם בטוחים במאה אחוז ביכולתכם להחזיר את ההלוואה אינכם רוצים שהקרובים אליכם יהיו מעורבים בנושא. בכדי לא לערב את הקרובים אליכם בלקיחת ההלוואה ישנן הלוואות ללא ערבים אותן ניתן לקחת מגופים פיננסים עצמאיים.

גופים פיננסים עצמאיים אלו הם חברות האשראי, חברות הביטוח וגופים פיננסים עצמאיים נוספים כמונו. גופים אלו הם חוקיים לחלוטין העומדים בדרישות וחוקי משרד האוצר ובנק ישראל, כך שאין סיבה לחשוש שמדובר בשוק האפור.

הלוואה ללא ערבים מגוף פיננסי עצמאי היא נוחה יותר גם בכך שהיא אינה דורשת מכם לפנות לקרובים אליכם בבקשה שיחתמו על ערבות וגם בכך שהלוואה זו אינה משפיעה על ההתנהלות שלכם בחשבון הבנק. ההלוואה אינה מקטינה את מסגרת האשראי שלכם ואינה מגבילה אתכם בפתיחת החשבונות שלכם, דבר שקורה במקרים רבים בהם מקבלים הלוואה מהבנק.

בנוסף לכך אנו מציעים הלוואה ללא ערבים בתנאים נוחים ובפריסת תשלומים נוחה כך שתוכלו להמשיך להתנהל כלכלית מבלי להיכנס לחובות נוספים. ניתן לקחת הלוואה בסכומים גבוהים או נמוכים (גם בסכום של 5,000 ₪).


הלוואות ללא ערבים – למי צריך לפנות?

על מנת לקבל הלוואה ללא ערבים בתנאים נוחים עליכם לפנות אלינו. ניתן ואף מומלץ לפני לקיחת ההלוואה להגיע אלינו לפגישת ייעוץ. בפגישת הייעוץ נבדוק יחד מה הם ההוצאות וההכנסות שלכם, לאיזה סכום של הלוואה ללא ערבים אתם זקוקים ולאיזו תקופה כדאי לפרוס את החזרי ההלוואה.

יש לך שאלות? צור עמנו קשר עכשיו