משכנתא חוץ בנקאית

  • בונה בית חדש? מתכנן לקנות דירה?
  • מחפש משכנתא בטוחה ללא סיכון?
  • המשכנתא שהבנק מציע לך לא משתלמת? הבנק עושה בעיות?

קבל עוד היום משכנתא חוץ בנקאית - ותוכל להגשים את החלום ולעבור לבית חדש. למה אצלנו?
תנאי התשלום והפריסה שתקבל אצלנו יותאמו לצרכים שלך ויאפשרו לך לעמוד בתשלומים בקלות.
משכנתא בתנאים מעולים מהיום להיום!

צריך משכנתא חוץ בנקאית? לחץ כאן

מחירי הדירות אינם מאפשרים לנו לרכוש דירה מבלי לקחת משכנתא, כך שרוב האנשים שמחפשים דירה מחפשים במקביל גם משכנתא. בחיפוש אחר משכנתא חדשה פונים רוב האנשים אל הבנקים וניתן לומר שכיום הבנקים שולטים כמעט בצורה מולטת על תחום המשכנתאות. למה כמעט? כי קיימת אפשרות נוספת - נטילת משכנתאות חוץ בנקאיות דרך מוקד אשראי מקצועי הפועל באישור בנק ישראל.

השוני בין משכנתא בנקאית לבין משכנתא חוץ בנקאית

משכנתא רגילה ניתנת דרך הבנק וכאחת כזו היא מייחסת חשיבות רבה גם לעבר הבנקאי של נוטלי המשכנתא וגם לנכס. לעומת זאת גופים פיננסיים המעניקים משכנתאות חוץ בנקאיות או הלוואות גדולות לבנייה - מייחסים חשיבות גדולה יותר לנכס אותו מעוניינים הלווים לרכוש ופחות לעבר הבנקאי שלהם.

בעבר היה נהוג לחשוב שהפנייה אל גופים פיננסים המענקים משכנתא חוץ בנקאית נעשית רק במקרים בהם הלקוח לא מקבל משכנתא מהבנק בעקבות חשבון מוגבל, תיקי הוצאה לפועל או הכנסה נמוכה, אך כיום יותר ויותר אנשים מגלים לאחר סקר שוק שמשתלם להם לקחת משכנתא חוץ בנקאית בשל התנאים הנוחים שהיא מציעה. משכנתא חוץ בנקאית מאפשרת לכם להיות עצמאים מבחינה כלכלית מפני שאינכם תלויים בבנק ובמסגרת האשראי בבנק (המושפעת מהמשכנתא).

משכנתא חוץ בנקאית מגופים פיננסים כמו שאנו מציעים היא משכנתא בטוחה וללא סיכון, מדובר בגופים פיננסים המאושרים על ידי משרד האוצר ובנק ישראל, העומדים בנהלים ובחוקים שלהם.

רשימת כל סוגי ההלוואות שלנו - לחץ כאן
הלוואות חוץ בנקאיות בתנאים אטרקטיביים - לחץ לפרטים


תהליך לקיחת משכנתא חוץ בנקאית

בדומה למתן משכנתאות בבנק גם במתן משכנתאות חוץ בנקאיות המשכנתא כוללת שיעבוד הנכס. הגוף הפיננסי בודק את הנכס ואת ערכו ולפיכך מאשר את גובה ותנאי המשכנתא.

ניתן לקחת משכנתא חוץ בנקאית לרכישת דירות חדשות, דירות יד שנייה ולמטרת רכישת קרקע. הלווים יכולים לבחור (בדיוק כמו במשכנתא מהבנק) האם הם מעוניינים במשכנתא לפרק זמן ארוך או לפרק זמן קצר. מעבר לכך קיימים מספר מסלולי משכנתאות חוץ בנקאיות להחזר המשכנתא לפי חישוב הריבית, כמו הצמדה למדד ומסלולים שונים נוספים.

כשתגיעו אלינו לפגישת ייעוץ לגבי משכנתא חוץ בנקאית תקבלו גם יחס אישי ומענה לכל שאלה או בקשה, גם ייעוץ מקצועי לגבי המשכנתא המתאימה לכם וגם תוכלו לקבל משכנתא חוץ בנקאית בתנאים נוחים לרכוש את הנכס עליו חלמתם.

צריך משכנתא חוץ בנקאית? לחץ כאן לפרטים

הלוואות לעסקים

הלוואה

צריך הלוואה?

יצירת קשר לקבלת הלוואה חוץ בנקאית

איך זה עובד? צפה בסרטון קצר
(שיחסוך לך הרבה כסף)


הלוואות פרטיות הסבר