הלוואות למוגבלים בבנק

  • יש לך הוצאה דחופה וחשבון הבנק מוגבל?
  • זקוק ל-5,000 ש"ח? 10,000 ש"ח? 30,000 ש"ח?
  • רוצה לשפץ? להחליף את הרכב? לצאת לחופשה קצרה?

גם אם חשבון הבנק שלך מוגבל אתה יכול לקבל "הלוואה למוגבלים בבנק" בתנאים יוצאים מן הכלל. לא מדובר בהלוואה רגילה, אלא בהלוואה כנגד שיעבוד נכס קיים. זה יכול להיות משכון דירה, רכב, קרן השתלמות או תכשיטים (וגם מכירת זהב). לחץ על הקישור הכחול למידע נוסף.
כסף מזומן לחשבון מהיום להיום! (לבעלי נכסים בלבד)

מה תרצה למשכן? צור קשר עכשיו
(דירה, רכב, קרן השתלמות או תכשיטים)





צריך הלוואה למוגבלים? לחץ כאן


הלוואות למוגבלים - 4 אפשרויות מהירות!

בגדול, לקוחות שהם מוגבלים בחשבון נחשבים ללקוחות "מסוכנים" יותר, כלומר קיים סיכוי גדול יותר שלא יצליחו להחזיר את ההלוואה. ולכן בד"כ לא יוכלו לקבל הלוואה חוץ בנקאית רגילה (בצ'קים). יחד עם זאת, קיימות בפני מוגבלים 4 אפשרויות חלופיות ולא פחות טובות:

הלוואה כנגד דירה או בית - גם אם אתה מוגבל בחשבון, תמיד תוכל לשעבד נכס שלך או של המשפחה. זו יכולה להיות דירה בבעלותך, דירה של ההורים, קרקע, חנות או כל נכס נדל"ני אחר. ברגע שאתה משעבד את הבית הסיכון של ההלוואה יורד דרמטית וכך תוכל לקבל גם הלוואה של 300,000 ש"ח בתנאים נהדרים, הרבה יותר טובים מהלוואה חוץ בנקאית רגילה. גם אם יש משכנתא על הבית, ניתן לקבל עד 200,000 ש"ח נוספים, באמצעות הוספת הערת אזהרה על הבית.

חדש! הלוואה מקרן השתלמות - פתרון חדש וסופר פופולארי! הרי כמעט לכל אחד יש קרן השתלמות. תמורת משכון הקרן תוכל לקבל תוך 48 שעות עד 50% מהסכום שנחסך עד כה. כלומר אם חסכת עד היום 30,000 ש"ח, תוכל לקבל באופן מיידי הלוואה מקרן השתלמות עד 15,000 ש"ח, בתנאים סופר אטרקטיביים. שים לב, הלוואה מקרן השתלמות הינה מהירה במיוחד.

הלוואה כנגד רכב - אפשרות נוספת היא לשעבד את הרכב. שים לב, במקרה כזה תיצטרך להיפרד מהרכב. כלומר להפקיד אותו בחניון ייעודי כדי להבטיח שהוא לא יהיה על הכביש ולא יעבור תאונה חלילה, שתפחית מערכו. מבצעים העברת בעלות + משכון ואז תוכל לקבל הלוואה מהירה של 50% ומעלה ממחיר המחירון של הרכב. את הכסף תוכל לקבל במזומן על המקום, הכי מהיר שיש.

משכון תכשיטים ישנים או מכירת זהב - מחיר הזהב לא מפסיק לטפס בשנים האחרונות, ולכן התכשיטים הישנים שיושבים לך בארון שווים לפעמים עשרות אלפי שקלים. אז במקום להיכנס למינוס עמוק יותר, תמיד תוכל למשכן תכשיטים ישנים ואפילו למכור אותם. מכירת זהב נעשית בד"כ תמורת מזומן, על המקום.


הלוואה למוגבלים בבנק – למי ולמה מיועדת?

הלוואות למוגבלים בבנק, נועדו עבור לקוחות פרטיים או עסקיים אשר חשבון הבנק שלהם הוגבל.

הפעולה של הגבלת החשבון לתקופה מסוימת ע"י הבנק נעשית ברוב המקרים כאשר עשרה צ'קים אחרונים של הלקוח חזרו או בוטלו על ידו בטווח של שנה. כמו כן ישנן סיבות נוספות להגבלת חשבון ע"י הבנקים כגון אי עמידה בהחזר תשלומי הלוואה מהבנק, פתיחת תיק הוצאה לפועל וכו'.

פעולת ההגבלה המבוצעת ע"י הבנק פוגעת באופן גורף באיכות החיים וביכולת ההתנהלות הפיננסית, החל מהיכולת לשלם באשראי וכלה ביכולות לבצע עסקאות גדולות. הגבלת החשבון עשויה להקשות ביותר על כל אותם בעלי עסקים קטנים אשר מתקשים להציל את העסק שלהם ולצאת מהבוץ ללא כסף מזומן אשר מאפשר להם להמשיך להפעיל את העסק. לעיתים הגבלת החשבון היא רק תחילתה של הידרדרות לקראת ההוצאה לפועל, פשיטת הרגל או חדלות פירעון.

הלוואה למוגבלים בבנק מטרתה לאפשר לאותם אנשים, בין אם הם בעלי עסק ובין אם הם לקוחות פרטיים, לקבל הלוואה ממקורות מימון חוץ-בנקאיים (חברות מימון פרטיות וחברות אשראי) באופן מהיר וכך לעקוף את ההגבלה של הבנק על חשבון העובר ושב או לחילופין לעקוף את סירוב הבנק למתן הלוואה חדשה/נוספת.

הלוואה מיידית למוגבלים בבנק - לחץ כאן לפרטים!


הלוואה למוגבלים בבנק – כיצד נעשית?

הלוואות למוגבלים בבנק נעשות באופן מהיר. בעל עסק/לקוח פרטי המעוניינים לקבל הלוואה דחופה למוגבלים בבנק רשאים לפנות לחברות מימון חוץ בנקאיות כשבידם תדפיס עו"ש ותלושי שכר משלושה חודשים אחרונים. בנוסף לכך, עליהם להמציא נכס למשכון: דירה, רכב, קרן השתלמות או תכשיטים ישנים.

לקוח פרטי אשר פונה לחברת מימון חוץ-בנקאית יוכל לקבל הלוואה יחסית מהירה, לעיתים תוך שעה אחת בלבד.

לבעלי נכסים בעלי הגבלה בבנק, הדרך הפשוטה ביותר להשיג הלוואה בתנאים של מוגבלות בבנק הינה באמצעות שיעבוד הנכסים שלהם. בדומה להלוואת משכנתא, ניתן להציב נכס אשר בבעלותו של בעל החשבון כערבון אשר מבטיח את ההחזר של ההלוואה. כמו כן גם דירות, קרקעות, חנויות, קרנות השתלמות וכו' עשויים להוות ערובה להחזר חוב.


הלוואה למוגבלים בבנק – אמינות

כל המעוניין לקחת הלוואה למוגבלים בבנק צריך להקפיד לגשת לחברות מימון פרטיות מסודרות, אשר פועלות תחת פיקוחו של בנק ישראל והינן כפופות לחוק. בחברות אלו (לעומת השוק האפור) תמצאו כי הריבית יחסית נמוכה וכך לכל מוגבל בבנק מתאפשר לקבל את הלוואה שלו בתנאים יחסית נוחים ומשתלמים.


יעוץ על ידי מומחה

מי שמגיע למצב של חשבון מוגבל ומתעניין בהלוואה למוגבלים בבנק, מומלץ מאוד שישתמש בשירותיו של יועץ הלוואות מומחה ובלתי תלוי. במצב של חשבון מוגבל חשוב מאוד לא לעשות טעויות נוספות ולא לקחת הלוואה שאין דרך להחזיר אותה. יועץ הלוואות שאין לו אינטרסים זרים יערוך איתכם ועבורכם בדיקה מעמיקה של המצב הפיננסי והיכולות שלכם, יסביר לכם את תנאי ההלוואה שתוכלו לעמוד בה במצב הנוכחי ויפנה אתכם לגופים המתאימים ביותר למתן הלוואה עבורכם.

אנשים עם חשבון מוגבל נתקלים פעמים רבות בסירוב מצד הבנק להעניק להם סיוע כלכלי בדמותה של הלוואה. ידוע כי בבנקים נושא הבקרה והפיקוח משמעותי מאוד והם חושבים שבע פעמים על כל בקשת הלוואה. לכן כמובן שאדם אשר חשבונו מוגבל מסיבה זו או אחרת, נחשב בעייתי ומסוכן מבחינת איתנות פיננסית, ובקשתו להלוואה נענית בסירוב.

עם זאת, אף אחד לא אמר שחייבים באופן אוטומטי ללכת לבנק כאשר זקוקים למזומנים. התקופה הזו מאופיינת באינספור אפשרויות פיננסיות לכל מי שזקוק להלוואה, והתחרות העזה בשוק מאפשרת לקבל הלוואות חוץ בנקאיות למוגבלים בבנק. מדובר על חברות פרטיות מכל הסוגים, כגון אשראי, ביטוח ובתי הלוואות גדולים ומוכרים, שמציעים סיוע גם למי שהבנק אמר לו לא.


הלוואות דחופות למוגבלים בבנק

גם אם אתם זקוקים עכשיו לעזרה כלכלית והבנק מסרב לתת לכם, כמובן שהמטרה היא שלא תפשטו רגל בגלל תנאי הלוואה רעים. לכן אתם זקוקים לשירותים הפיננסיים המובילים של קרדיט אונליין. האתר המוביל בתחום מתמחה בהענקת הלוואות בכל סכום ולכל מטרה, ובאיתור מסלולי הלוואות לבעלי חשבון מוגבל וכמובן גם לכאלה שלא, בתנאים הכי משתלמים שיש.


צריך הלוואה למוגבלים? לחץ כאן